Gorcums Reisburo gaat verder onder een nieuwe naam GRgroep, wat staat voor Gorcums Reisburo Groep.
Het Gorcums Reisburo is in de 40 jaar van haar bestaan flink gegroeid; zowel in omzet als in personeel en vestigingen. De afgelopen twee jaar heeft het bedrijf haar dienstverlening uitgebreid en is hard gewerkt aan branding van haar 4 labels: De kwaliteitsreisbureaus onder de naam Regio Reisburo, het zakenreisbureau PilootKOEN, internetprijsvechter Traveltroef en de specialistischa fdeling voor maatwerk reizen Het ReisTeam.
De Regio Reisburo’s in Gorinchem, Leerdam en Hardinxveld zijn flink verbouwd en de zeer ervaren reisadviseurs hebben zich ontwikkeld tot personal travel shoppers en landenspecialisten. Reisburo Arkelstede is omgedoopt in het sterke online merk Traveltroef. Directeur Frank Visch: ” We zijn met Traveltroef.be ook actief in België, hebben vestigingen buiten Gorinchem en klanten uit heel Nederland; we zochten een wat bredere naam, als overkoepelende “paraplu” voor alle labels.
In samenwerking met René Bleuanus van Maradona Creative Agency is gekozen voor de naam Gorcums Reisburo Groep; afgekort de GRgroep. Frank Visch: ”Ja, inderdaad, nog steeds de naam Gorcums Reisburo erin. We willen de komaf niet verloochenen en zijn beretrots op wat onze ouders Hugo en Janny Visch hier in Gorinchem hebben opgezet”.
Om de metamorfose te voltooien gaat het zakenreisbureau PilootKOEn dit voorjaar verhuizen naar een karakteristiek pand in de binnenstad van Gorinchem. Frank Visch: ”Zakenreizen is zo’n belangrijke tak van ons bedrijf, dat PilootKOEN een eigen locatie verdient. Daarnaast groeit het simpelweg uit zijn jasje en is uitbreiding van werkplekken noodzakelijk”.
Als deze verhuizing is gerealiseerd wordt er gekeken naar uitbreiding. Frank Visch: “We hebben een uitstekende basis staan om verder te groeien. We hebben de mensen en de middelen om dit te doen, dus waarom niet? We gaan ons oriënteren op overnames of openen zelf nieuwe vestigingen. We zijn geïnteresseerd in zowel van vakantie-als zakenreisburo’s. Online en offline”. Frank Visch benadrukt dat dit een strategie is voor de lange termijn en geen groei om de groei. De keuze zal weloverwogen zijn en uiteraard passend bij de bedrijfscultuur.
De GRgroep is altijd met de tijd meegegaan en heeft ingespeeld op de actuele vraag vanuit de markt met succesvolle websites, maar ook met reizen op maat door persoonlijk contact. Daarnaast is het altijd waakzaam gebleven op kwaliteit en zekerheid, maar vooral het verplaatsen in de gedachte van de klant . Het nieuwe logo en de gedachte erachter zijn te zien op www.grgroep.nl.
GRgroep
Concordiaweg 8
4206 BB Gorinchem
www.grgroep.nl